Brak możliwości wysłania zadania
#1Dnia 09.03.2017 udałam się do sklepu , aby wykonać zwiad kawowy w sklepie EKO ( lokalizację miałam gdziekolwiek), zrealizowałam badanie i zaczęłam wysyłać, co chwilę wyskakiwało okienko " wystąpił problem z wysłaniem zadania spróbuj jeszcze raz, wysyłałam dalej prze 20 minut, aż czas się skończył. Dzisiaj rano udałam się do innego sklepu i było to samo, po południu wróciłam do sklepu odwiedzonego wczoraj dwa razy wykonałam zadanie i problem z wysłaniem trwał cały czas, ja miałam wrażenie jakby ktoś odrzucał wysyłane przeze mnie zadania, patrzyłam na zasięg internetu i cały czas był na najwyższej kresce. Nie wiem gdzie tkwi problem, być może jestem na niskiej pozycji, bo stawka wyświetla się 11,20 zł. Mój telefon to VK700-MAX, Android 5.1, BuzzBee wersja 2.2.5. Testowe zadania wychodzą dobrze, ale nigdzie nie było 10 zdjęć.
olka62
Sony E2303, android 6.0.1, BuzzBee 2.2.10
Sony E2303, android 6.0.1, BuzzBee 2.2.10