Proszę zapoznać się z wymogami na spokojnie, a nie robić tego "w akcji".
Uwagi nadal aktualne:
- zdjęcia półek kawowych - (a) zawsze muszą być widoczne poszukiwane promocje z etykietami, Ich brak na zdjęciu może spowodować odrzucenie pracy, (b) warto przymierzyć się do wykonywania zdjęć w poziomie - pod warunkiem, że widać całą wysokość regału. Wiele osób tak robi i wtedy łatwiej objąć szerokie regały,
- super ważne - w ekspozycjach dodatkowych - (a) muszą być fotki wskazanych przez nas obecnych na ekspo produktów, (b) jeżeli zrobiliśmy po jednym zdjęciu wszystkich ekspo kawowych to robimy sytuacyjne zdjęcia innych ekspozycji, żeby mieć wiedzę o tym co dzieje się w danym sklepie.
Scenariusze na ten tydzień:
Kaufland (możliwa rezerwacja, 2 wykonania na audytora, najpierw zobaczą badanie wyższe rangi, do zgarnięcia nawet 12 zł): ZOBACZ
TUTAJ MAPA KAUFLAND
Dino (możliwa rezerwacja, limit 2 wykonania na audytora, najpierw zobaczą badanie wyższe rangi, do zgarnięcia nawet 13 zł): ZOBACZ
TUTAJ MAPA DINO
Lidl (możliwa rezerwacja, limit 1 wykonanie na audytora, najpierw zobaczą badanie wyższe rangi, do zgarnięcia nawet 12 zł): ZOBACZ
TUTAJ MAPA LIDL
Carrefour (możliwa rezerwacja, brak limity na audytora, najpierw zobaczą badanie wyższe rangi, do zgarnięcia nawet 12 zł): ZOBACZ
TUTAJ MAPA CARREFOUR
*UWAGA - slepów jest do wyboru więcej, ale badamy tylko po 52 punkty z każdej sieci.