Strona 1 z 1

Zmiana telefonu

: 29 maja 2015, o 21:33
autor: 123456a
Pytanie

W przeciągu najbliższych miesięcy będę zmieniała telefon- czy trzeba wcześniej to zgłosić by nie zostało konto zablokowane że zalogowano się na innym urządzeniu?

badamto

Re: Zmiana telefonu

: 29 maja 2015, o 23:21
autor: mentor
Sądzę, że nie ma żadnych podstaw do blokowania :) Nawet teraz przecież możesz chciec korzystać jednocześnie z tabletu jak i telefonu. Po zmianie dalej prowadzi je osoba fizyczna a nie jakiś bot czy ktoś z wieloma kontami :)

Pozdrawiam,
Kuba :)

Re: Zmiana telefonu

: 30 maja 2015, o 10:03
autor: 123456a
mentor pisze:Sądzę, że nie ma żadnych podstaw do blokowania :) Nawet teraz przecież możesz chciec korzystać jednocześnie z tabletu jak i telefonu. Po zmianie dalej prowadzi je osoba fizyczna a nie jakiś bot czy ktoś z wieloma kontami :)

Pozdrawiam,
Kuba :)



Ale jak zaczniesz korzystać z kilku telefonów np. z 2 to ci blokują konto!!! Także nie wprowadzaj w błąd innych ...
Dlatego czekam na odpowiedź od administratora ....

Re: Zmiana telefonu

: 30 maja 2015, o 12:39
autor: skillman
Witajcie :)
Mamy obecnie taką politykę, że można tego samego konta używać na więcej niż jednym telefonie.
Nie dopuszczamy jednak kilku kont na jednym telefonie - to może doprowadzić do blokady takich kont.
Pozdrowienia!

Re: Zmiana telefonu

: 31 maja 2015, o 00:49
autor: mentor
123456a pisze:Ale jak zaczniesz korzystać z kilku telefonów np. z 2 to ci blokują konto!!! Także nie wprowadzaj w błąd innych ...
Dlatego czekam na odpowiedź od administratora ....


Nikogo w błąd nie wprowadzam. To logiczne, że możesz zgubić telefon lub po prostu zechcieć korzystać z tabletu bo np. masz na nim większy transfer. Odpowiedź administratora dostałeś i potwierdziły się moje przypuszczenia (stąd słowo: sądzę)
Mam nadzieję, że śmiertelnie się nie obraziłeś.

Pozdrawiam,
Kuba

Re: Zmiana telefonu

: 31 maja 2015, o 09:27
autor: 123456a
mentor pisze:
123456a pisze:Ale jak zaczniesz korzystać z kilku telefonów np. z 2 to ci blokują konto!!! Także nie wprowadzaj w błąd innych ...
Dlatego czekam na odpowiedź od administratora ....


Nikogo w błąd nie wprowadzam. To logiczne, że możesz zgubić telefon lub po prostu zechcieć korzystać z tabletu bo np. masz na nim większy transfer. Odpowiedź administratora dostałeś i potwierdziły się moje przypuszczenia (stąd słowo: sądzę)
Mam nadzieję, że śmiertelnie się nie obraziłeś.

Pozdrawiam,
Kuba



Ja się nie obrażam ;)

Re: Zmiana telefonu

: 31 maja 2015, o 21:49
autor: 123456a
skillman pisze:Witajcie :)
Mamy obecnie taką politykę, że można tego samego konta używać na więcej niż jednym telefonie.
Nie dopuszczamy jednak kilku kont na jednym telefonie - to może doprowadzić do blokady takich kont.
Pozdrowienia!



A co jeśli ktoś wczesniej miał na tym tel.konto buzzbee?

Re: Zmiana telefonu

: 1 cze 2015, o 08:24
autor: skillman
Cześć,
W przypadku gdy wiemy, że na danym telefonie będzie juz na zawsze inne konto, to admini mogą to zmienić na specjalną prośbę :-)
Pozdrowienia!